Gi en donasjon (Les mer...) Donér via PayPal eller kredittkort ved å klikke på knappen under.

2 døgn uten internett

Skrevet av Sindre | 08. mars, 2008

Da har jeg tilbakelagt 2 døgn uten internett. Det var en driftfeil med linjen til NextGenTel i vårt område. Personlig er jeg lei hele NextGenTel og den elendige kundeservicen de tilbyr. Noen som har en bra leverandør å anbefale? Tenkte å muligens bytte til Tele2.

Jeg ser at «løftet» om å poste minimum 3 poster hver uke kan være litt vanskelig å innfri noen ganger, og det har spesielt vært tilfelle denne uken. Ta det med en klype salt. Man må ta forbehold om at uforutsette ting kan oppstå.

Dette var faktisk alt jeg hadde tid til å skrive i dag. Nå venter et bursdagsselskap på oss. Ha en flott helg!


| | Send til en venn Send til en venn | Skriv ut Skriv ut

Hvis du ble inspirert av dette gratis innlegget og ønsker å vise din takknemlighet med en donasjon, klikk på PayPal-knappen til venstre.

Dette innlegget ble publisert av Sindre på lørdag 08. mars 2008 klokken 13:53 i kategoriene: Generelt,

LESERNE MENER:
4 kommentarer så langt

1. joakim
08.03.08

Veldig mange som har klaget på ngt i det siste, kanskje et hint til dem at de må forandre på måten de driver butikken.

2. Roger
09.03.08

Ja, jeg lurte på hvor postinga ble av..

Jeg bruker tele2, fungerer helt ok det…

3. Terje
13.03.08

NGT har vært i media og kåret til norges værste kundeservice av forbrukerombudet på nrk for et år siden kanskje. De lovte bot og bedring of skulle ta dette til seg.

Med dette trodde jeg at alt nextgentel skulle bli knallbra på dette omr men tok kraftig feil.
Bestilte bredbånd i okt 2007 men de fikk det ikke til å virke før februar og i mellomiden fakturerte de meg hele tiden. Ringte kundeservice leeeenge og mange ganger, men der tar de ikke telefonen (som foruten ikke er vanlig telefontakst på kortnummeret deres!!).

Mektig lei NGT. Hadde aldri bestilt dem om igjen og det skal jeg passe på at ingen av mine venner velger heller.

Eneste selskap som er tilsvarende elendig er posten, men de er da unnskyldt med at de statlig eiet og 1000 ganger større enn NGT (les komplisert)

4. Sindre
13.03.08

Hei Terje!

Like før dette skjedde, var jeg så dum og bestille avtalegiro med NGT. Og så kom neste regning (regning?! Trodde det skulle bli slutt på det da jeg valgte avtalegiro, men den gang ei. De skal vel ha de derre 35 kronene sine i fakturagebyr likevel.)

Men det jeg skulle si var at ettersom vi hadde fått tilsendt ny ruter for en måned siden, må vi nå visstnok betale frakten for denne også, på 99 kr, enda de sa de skulle dekke dette. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å hindre de i det. Beløpet trekkes jo automatisk. Stopper jeg det, blir det vel bare enda mer krøll og rot. Kan alltids prøve nok en gang å ringe den fantastiske kundeservicetelefonen, men må ærlig talt si at det frister lite. Koster jo penger det også. Spesielt når man må vente en halvtime i kø.

Har du byttet leverandør? Hva endte du i så fall opp med? Jeg er bare nødt til å skifte snart. NGT er det aller dummeste valget man kan ta.

www.Glabladet.no drives av Låstad Communications | Org. nr: 992 171 332 MVA
www.Glabladet.no 2008-2013 - Hostes av SolidHost | >> Personvern | >> Disclaimer |
Gratis bloggekurs! Lær å:

- Sette opp en proff blogg på 15 min.
- Skaffe trofaste lesere
- Tjene penger på blogging!



Sponsorer

Tekstlinker

Partnere