Aftenposten

Han er nesten like stor som Dagens Næringsliv på nett«Med nettsiden Viralomania.com har Sindre Låstad ikke bare skapt det som for tiden er Norges desidert mest populære blogg. Med over 160.000 unike brukere pr. dag i snitt hele forrige uke, var han hakk i hæl på Dagens Næringsliv og større enn for eksempel Bergensavisen. (…)»

TV2

Den nye klikk-kongen«Bergenseren Sindre Låstad har på kort tid skapt Norges største blogg. Suksessoppskriften er å legge ut morsomme og emosjonelle videoer fra hele verden med fengende overskrifter. (…)»

Klassekampen

Han er kongen av klikk«Hittil i oktober har nettstedet Viral’O’Mania passert 4,3 millioner sidevisninger. Sist lørdag satte nettstedet ny rekord med 275.000 unike besøkende på en dag. Dobbelt så mange som Dagens Næringslivs nettavis, ifølge TNS Gallups oversikt over trafikken på norske nettsteder.

Mens store mediehus som DN, Schibsted og Amedia klør seg i hodet for å finne ut hvordan de skal få flere lesere til avisenes nettutgaver, har Sindre Låstad fra Bergen for lengst knekket koden (…)»

Nettavisen

Glabladets artikler – så gode at enkelte utgir de som sine egne. Les den hårreisende historien: Tidligere Norwegian Defence League-leder avslørt for plagiat

BT og BA

For nostalgiens skyld; den første artikkelen hvor jeg ble omtalt, sto på trykk i BT 2008. Den neste kom i BA i 2010: «Taster seg til mer enn lommepenger«